Essence Watermarble

[English below]

Hallo ihr Lieben,

lange habe ich euch hier nicht geschrieben, aber ich weiß, dass die meisten von euch mir via Instagram oder Facebook folgen.
Für alle, die es noch nicht wissen: Ich bin (fast) im 7. Monat schwanger und bin seit einigen Tagen zu Hause.
Ich habe es zeitlich vorher nicht geschafft, hier zu schreiben, da mich der neue Job und unser Garten völlig in Beschlag genommen haben.
Ich überlege noch, nachträglich die Bilder hier zu posten, die es bisher nur bei Instagram zu sehen gab - hättet ihr daran Interesse?

Hier habe ich jetzt erst mal mein erstes gelungenes Watermarble.
Darauf bin ich ziemlich stolz, möchte mein Können in Bezug auf diese Technik aber unbedingt noch erweitern.

Benutzt habe ich:
⭐️ Essence - ridge filler, orange to go, lagoona beach
⭐️ Aldi Süd - Lacrua Top Coat
⭐️ MyBlissKiss - Miracle Mat

Und, was sagt ihr?

Habt noch einen tollen Tag,
Nadine










Hello lovelies,

I know I haven't posted here in a while, but I also know that most of you follow me via Instagram or Facebook.
In case you don't already know: I aim (almost) 7 month pregnant and I just started my time at home a few days ago.
I left here quietly with all the new things coming at me after starting my new job and getting a small garden and just didn't make it to post here.
I am still wondering if you are interested in me posting all my previous pictures here - please let me know if you are!

For now, here I have my first proper water marble ever!
I am so proud how it turned out, but I still really want to work on my water marble skills.

I used these products:
⭐️ Essence - ridge filler, orange to go, lagoona beach
⭐️ Aldi Süd - Lacrua Top Coat
⭐️ MyBlissKiss - Miracle Mat

So, what do you think?

Have a lovely day,
Nadine



Kommentare